Winkelen

Uitwisseling

De maat is niet goed? Geen zorgen, u kunt een nieuwe bestelling plaatsen om een andere maat te reserveren en dit paar terug sturen met het retourformulier en het nieuwe bestelnummer. U hoeft niet te betalen voor uw nieuwe bestelling, kies bij betaalmethode voor rembours of bankoverschrijving en plaats bij opmerkingen dat het een te ruilen artikel is. Als deze betaalmethodes niet beschikbaar zijn voor u, kies dan voor creditcard betaling en sluit het scherm na de bevestiging (de laatste stap is waar u uw kaart gegevens in moet voelen wat u nu dus niet doet).

Ruil procedure

  1. Doe een kopie van de factuur en het retourformulier in de doos samen met de ongedragen artikelen.
  2. Verpak de artikelen zodat ze niet beschadigen tijdens het transport. Gebruik een grotere doos, papieren tas, etc. Plak geen tape op de schoenendoos want dit zal de waarde verminderen.
  3. Stuur de artikelen naar ons adres.

    Footshop - Expandeco

    Reigerstraat 3

    7731 ZP Ommen

    Nederland

    Belangrijke mededeling
    • De verzandkosten moeten door de klant betaald worden. Stuur het pakket niet terug onder rembours - deze pakketten zullen worden geweigerd.
    • Breng de artikelen niet persoonlijk naar ons magazijn alstublieft!
    • We adviseren om met verzekering en track&trace te retourneren.
  4. Om een artikel te reserveren tijdens ruilen: als de maat die u zoekt beschikbaar is plaatst u een nieuwe bestelling en vult u het ordernummer van uw originele bestelling in bij opmerkingen - let op, als u geen opmerking invult herkent het systeem uw bestelling niet als een ruil. Selecteer uw betaalmethode en sluit het scherm na de bevestiging (de laatste stap is wanneer u uw kaartinfomatie invult). Als we de artikelen ontvangen hebben zullen we deze verwerken en de nieuwe artikelen verzenden.

Ruil voorwaarden

  • De 30 dagen retourperiode begint op de dag dat u de artikelen ontvangt. De artikelen moeten binnen deze periode geretourneerd worden.
  • De artikelen moeten ongedragen zijn.
  • De artikelen moeten in de originele en onbeschadigde verpakking zitten.
  • De artikelen mogen niet beschadigd zijn.
Onze tip

We adviseren om het pakket verzekerd terug te sturen. Wanneer het pakket verloren of beschadigd raakt tijdens transport kunt u een klacht indienen bij de bezorgdiensten uw geld terug krijgen.

Heb je vragen?

We zijn hier voor jou.